تبلیغات
گالری عکسهای داغ - آهنگ جدید و بسیار زیبای علی شیخی به نام عاشقترین

گالری عکسهای داغ

http://up.iranblog.com/images/tpa8u47rmkwd073ga1h.gif

جمعه 20 فروردین 1389

آهنگ جدید و بسیار زیبای علی شیخی به نام عاشقترین

نویسنده: عسل   طبقه بندی: دانلود اهنگ، 

آهنگ جدید و بسیار زیبای علی شیخی به نام عاشقترین . با 4 کیفیت متفاوت ...
 (آهنگ و تنظیم : علی شیخی)


برای دانلود به ادامه مطلب بروید

لینك مستقیم :

آهنگ با كیفیت MP3 320

آهنگ با كیفیت MP3 128

آهنگ با كیفیت 64 OGG

آهنگ با كیفیت WMA 20

( مخصوص تلفن همراه )

عاشقترین
 
 
http://baharestan.biz/uploads/PayPerClick_10946_26.gif

آموزش  ایروبیک بانوان


آموزش ایروبیک به زبان فارسی توسط : استاد فریبا بیاچه

کاهش وزن،لاغری موضعی ، تناسب اندام ،حرکات خوابیده و شکم ،حرکات کششی - حرکات ترکیبی ،کینگ بوکسینگ - کار با وزنه ،حرکات پا و پهلو - استپ

http://baharestan.biz/uploads/ayrobic1.jpg

قیمت : 4000 تومان


             


آموزش ایروبیک به زبان فارسی


http://baharestan.biz/uploads/89328.jpg

اگر از وضعیت اندام خود رضایت ندارید!

 اگر میخواهید زیبایی اندام خود را حفظ کنید!

 اگر دوست دارید همیشه سالم و با طراوت باشید!

 با مجموعه آموزش آیروبیک می توانید در منزل بصورت انفرادی و یا جمعی تمرین کنید و نتایج زیررا بدست آورید

کاهش وزن-لاغری موضعی-تناسب اندام

http://baharestan.biz/uploads/aerobic.jpg

قیمت : 4000 تومان


             

"ایروبیك" چیست؟

ایروبیك یعنی فعالیتی كه عضلات بزرگ را به كار می‌گیرد حداقل 12 دقیقه با حالت ریتمیك و موزون. در شرایطی كه سرعت و شدت تمرین قابل تحمل است و نیاز بدن به استفاده از اكسیژن برای مدتی افزایش می‌یابد، این فعالیت انجام می‌گردد. «ایروبیك» جزو فعالیت هوازی ( شدت تمرین بالاست و مدت تمرین پایین است).

از نظر پزشكی، این ورزش سیستم قلب، عروق، تنفس را تعلیم می‌دهد و با سرعت و بازدهی بالا اكسیژن را می‌گیرد و به قسمتهای مختلف بدن می‌دهد، تنفس یكنواخت از دهان و بینی توأم انجام می‌شود و باعث تبادل اكسیژن و دی اكسید كربن، كنترل قند خون، كنترل فشار خون و كم كردن وزن اضافی بدن خواهد شد.

ایروبیك وسیله‌ای مؤثر برای جلوگیری از افسردگی، بی‌حوصلگی، بی‌تابی است، چون هورمون اندروفین در بدن تولید می‌شود و باعث ایجاد نشاط، تمركز ذهن و بالا رفتن خلاقیت فكری می‌شود.

http://baharestan.biz/uploads/ayrobic3.JPG

قیمت : 4000 تومان


             

ایروبیک و تاثیرات آن بر بدن
 
تمرینات ایروبیک از حرکات ریتمیک و متناوب ماهیچه ای بهره برده و ضربان قلب و تنفس را در در مدت زمانی خاص بالا می برد.

نمونه های ساده این ورزش شامل: پیاده روی، دو، شنا، دچرخه سواری، کوه نوردی پله ای، اسکی در مناطق کوهستانی، اسکیت، انواع کلاسهای رقص و قالبهای مختلف تنیس به صورت متناوب ( راکت بال، اسکواش) می باشد.

هرچند که در مجموع ایدهء اینکه ورزشهای مختلفی انجام دهیم، فکر جالبیست - به عنوان مثال تعادل و توازن برقرار کردن میان تمرینات و ورزشهای متناسب با شرایط جسمانی فرد بهترین شیوه انجام ایروبیک می باشد، این استراتژی مصدومیت های پیاپی را کاهش و بروز آنها را تقلیل می دهد و موجب می شود که در موقعیتها و شرایطی که فرد فعالیتهای زیاد بدنی انجام میدهد توازن و بالانس بیشتری در حرکات ماهیچه ها برقرار گردد، که این امر موجب لذت بردن بیشتر فرد نیز می شود.

به خصوص این مساله هنگامی که فرد ورزشها و تمریناتی با تحرک بالا مثل (دویدن، رقصهای سنگین، تنیس، راکت بال و اسکواش) یا ورزشهایی با تحرک کمتر مانند (شنا، پیاده روی، اسکی) انجام می دهد بسیار حائز اهمیت است.

 این ورزش به بهبود وضعیت جسمانی شما و پیش گیری از مصدومیتها کمک شایانی میکند.

http://baharestan.biz/uploads/img.jpg

قیمت : 4000 تومان


             

 ایروبیک در زنان
خانمها تصور می‌کنند اگر با دستگاه، تمرین بدنسازی کنند، بدن آنها عضلانی می‌شود، در این رابطه باید گفت که میزان عضلانی شدن و جذابیت به این رشته، بین خانمها و آقایان و افراد مختلف، تفاوت دارد. زیرا بدن خانمها به علت اختلاف هورمونی با آقایان واکنش متفاوت به این تمرینات نشان می‌دهد. چون هورمون تستترون نقش تعیین‌کننده در تقویت و بهبود حجم عضلانی دارد و در زنان مقدار این هورمون کم است، در نتیجه تمرینات با وزنه موجب عضلانی شدن آنها نمی‌شود، بلکه خانمها می‌توانند با برنامه خاص ایروبیک عضلات خود را سفت‌تر کنند. قبل از رسیدن به سن سالمندی و عوارض پیری بهترین ورزش برای بانوان، تمرین بدنسازی (کار با دستگاه) است. زیرا با توجه به محسناتی که گفته شد، تمرینات قدرتی بهترین راه برای جلوگیری از پوکی استخوان و . . . می‌باشد.

http://baharestan.biz/uploads/fitness%2002.jpg

قیمت : 4000 تومان


             


مدت زمان انجام تمرینات ایروبیک
اینکه چه مدت زمانی را برای انجام تمرینات ایروبیک باید اخنصاص دهید بستگی به هدف، جدول برنامه ریزی و شرایط فیزیکی شما دارد، اما زمان 10 تا 60 دقیقه به نظر می رسد زمان قابل قبولی باشد.
اگر هدف شما کاهش وزن اضافی بدنتان باشد و در شرایط مساعدی هم باشید میتوانید مدت بیشتری هم ورزش کنید. شاید در اینصورت چیزی حدود سی، چهل یا شصت دقیقه هم به شما توصیه شود. تحقیقات اخیر نشان داده که سطح امادگی بدنی حتی با تمرینات نظم 10 دقیقه ای در روز هم افزایش می یابد. البته بهتر آن است که این تمرینات 10 دقیقه ای روزی دو یا سه بار و حداقل پنج روز در هفته باشد.
برای بالانس کلی آمادگی بدن، سلامتی و تناسب اندام جدول سی دقیقه ای توصیه میشود.

http://baharestan.biz/uploads/fitness.jpg

قیمت : 4000 تومان


             



http://baharestan.biz/uploads/l71pa3wzxnxrsqsaha7.gif             http://baharestan.biz/uploads/l71pa3wzxnxrsqsaha7.gif


طبقه بندی

نویسندگان

  • آخرین پستها

  • ابر برچسبها

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :